نماینده دائم روسیه در سازمان ملل مذاكرات مسكو را بسیار حساس و مهم خواند
نوشته شده توسط : hgu33

ویتالی چوركین روز یكشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مقر سازمان ملل، گفت: رویكرد درك متقابل برای تعامل سازنده به اثر بخشی مذاكرات مسكو كمك خواهد كرد.

وی با اشاره به اظهار خوشبینی برخی تحلیگران و كارشناسان نسبت به نتیجه مذاكرات مسكو افزود : البته با توجه به پیچیدگی موضوع نباید از مذاكرات پیش رو انتظار معجزه داشته باشیم و خوشبینی بیش از حد غیر منطقی می نماید.

وی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات عملی تهران در استانبول و اهتمام مسوولان مذاكره كننده هسته ای ایران برای به نتیجه رسیدن مذاكرات بغداد با ارایه راهكارهای مشخص و مدون، گفت: برای حل اختلافات موجود باید طرفین تعامل بیشتری به خرج دهند.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل مذاكرات در مسكو را بسیار مهم و پیچیده خواند و گفت كه ایرانی ها نیز با انعطاف بیشتر به نتایج مطلوب تر دست می یابند.

به رغم چندین دور تحریم های غیرقانونی و سیاسی شورای امنیت سازمان ملل تحت فشار آمریكا، ایران كه همیشه شفاف سازی را در اولویت برنامه های خود قرار داده، همكاری هایی فراتر از پادمان و تعهدات بین المللی خود انجام داده است.

بازدید كارشناسان و بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و سفرای كشورهای مختلف از تاسیسات هسته ای ایران و سه هزار ساعت نفر بازرسی دلایل متقنی بر شفاف بودن تمامی ابعاد برنامه های اتمی تهران است.

كارشناسان مسایل سیاسی و هسته ای در سازمان ملل بر این باورند تنها در صورتی می توان به نتیجه مذاكرات مسكو امیدوار بود كه اعضای گروه 1+5 با كنار گذاشتن اختلافات داخلی و بی توجه به فشار های دولت آمریكا با ارایه پیشنهادات مشخص و تعامل بیشتر با تهران به دنبال پایان سیاست مذاكره برای مذاكره باشند.

اروپام 1908**1516





:: برچسب‌ها: کنسرت , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: